Renault Master on vuoden pakettiauto 2025 eli International Van Of The Year (IVOTY). Master valittiin yksimielisesti voittajaksi 25 Euroopan maata edustavan asiantuntijapaneelin toimesta.
Nyt myös E-Tech electric -voimalinjalla. Renault Master astuu uuteen aikakauteen: sen aerodynaaminen tuulitunnelissa kehitetty muotoilu parantaa tehokkutta. Tämä yhdistettynä uuteen dynaamiseen jarrutusjärjestelmään mahdollistaa diesel versiossa alhaisemman kulutuksen ja Suomen mallistossa jopa 410 km WLTP-toimintamatkan E-Tech electric-versiossa. Masterin kuljettajan ympärille suunniteltu ohjaamo tarjoaa helpon pääsyn kojelautaan ja 10 tuuman näyttöön, jossa on openR link -multimediajärjestelmä sisäänrakennetulla Googlella*. Ota yhteyttä myyjään ja räätälöidään sinulle sopiva kokonaisuus!
Uuden keulan tyylikäs ja aerodynaaminen muotoilu Renaultin uudella symbolilla johdattavat Masterin nykyaikaan. Uuden muotoilun myötä mukana tulevat jopa 1310 mm kokoinen liukuovi ja voimakaspiirteinen etusäleikkö. Sisältä löytyvät liikkuvana toimistonakin tituleerattu matkustamo ja 10 tuuman näyttö openR link-multimediajärjestelmällä.
Jokaiselle Renault Masterin ulkopuolen yksityiskohdalle tehtiin vaativa tuulitunnelianalyysi ilmavirran kulkemisen järkeistämiseksi ja aerodynamiikan parantamiseksi.
Uudessa Masterissa on 87 kWh akku pidempää toimintamatkaa varten. Voit ladata jopa 80% akusta noin 38 minuutissa. Tämä sujuvoittaa matkantekoa huomattavasti. Masterista löytyy myös innovatiivinen jarrutusjärjestelmä, jonka ansiosta jarruttaminen on nopeaa ja dynaamista regeneroinnista huolimatta ja uusi EAG9 automaattinen hydraulinen vaihteisto turvallisempaa ja mukavampaa ajoa varten (Diesel).
jopa 410 km (WLTP) ja 87 kWh Renault Master E-Tech electric voimalinjalla (L2H2 3,5T)
E-Tech electric voimalinja houkuttelee nollapäästöillä ja alhaisella energiankulutuksellaan. Jopa 410 km WLTP-toimintamatkaan mahdollistava 87 kWh -voimalinja on omiaan pidempiä matkoja varten, kun uudelleenlataus vie vain n.38 min*.
maksimivoima
140 hv (105 kW)*
vaihdelaatikko
automaatti
päästöt
0g
kulutus
–
Liiku entistä pidemmälle uudella Blue dCi -dieselvoimalinjalla ja sen suorituskyvyllä, joka on täysin omiaan pitkille matkoille. Kun tämä voimalinja yhdistetään uuden dynaamisen hydraulisen jarrutusjärjestelmän kanssa ja aerodynaamisten ilmanohjaiten kanssa saadaan aikaiseksi matalat CO2 päästöt ja alhainen polttoaineenkulutus; alle 195 g/100 km.*
maksimivoima
170 hv (125 kW)*
vaihdelaatikko
automaatti tai manuaali
päästöt
alkaen 202 g/km*
kulutus
alkaen 7,7 L/100km*
Huom! Tulossa myöhemmin saataville myös 150 hv ja 170 hv automaattivaihteistoilla
Millainen sinun tarpeesi on? Ota myyjään yhteyttä ja tehdään sinun tarpeisiisi sopiva versio!
Loistavalla kantavuudella ja kyljen leveällä liukuovella Renault Master on omiaan tehokkaisiin työpäiviin. Kojalauta ja säilytystilat on suunniteltu käyttäjälähtöisesti.
Suomen mallistossa dieselissä on 1 372 kg* kantavuus ja E-Tech electricissä kantavuus on 1122 kg. Vetomassa dieselissä on 2500 kg ja E-Tech electricissä 1500 kg. Lastaaminen on tehty helpoksi: uudesta Renault Masterista löytyy käytännöllinen takareunan kynnys ja järkevän muotoinen tavaratila lastauskahvalla. Masterissa on myös luokkansa suurin kyljen liukuovi.
Kaikki auton hallinta tapahtuu sormeulottuvillasi ja siitä löytyy mukavaksi muotoillut istuimet. Master on kuin liikkuva toimisto, jossa on yhteensä jopa 135 L säilytystiloja. Masterilla pääset nauttimaan korkeimman luokan mukavuudesta, joka on suunniteltu tekemään päivittäisistä ajoistasi miellyttäviä.
Sinua varten
openR link -multimediajärjestelmä sisäänrakennetulla Googlella*
Nauti yhdestä markkinoiden suurimmista näytöistä. 10 tuuman näyttöllä voit käyttää älykästä openR link-multimediajärjestelmää, jossa on sisäänrakennettu Google*. Virtaviivainen ja käyttäjäystävällinen käyttöliittymä älypuhelimen peilauksella on mukanasi kaikilla työmatkoillasi.
openR link -multimediajärjestelmä tekee elämästäsi helpompaa, kun sinulla on suuri määrä sovelluksia suoraan näytölläsi. Halusit sitten kuunnella podcasteja esimerkiksi Yle Areenasta tai Spotifysta ajosi aikana, seurata reittiä Google Maps*in kautta tai hyödyntää Easy Parkin pysäköintisovellusta suoraan näytöltäsi, onnistuu! Toimiipa näytölläsi myös Vivaldin selain!
Koska aika on kallista ja turvallisuus tärkeää, openR link multimediajärjestelmä sisäänrakennetulla Googlella* mahdollistaa reittienhallinnan, yhteydenpidon eri kanavailla ja vaikka autosi lämpotilan hallinnan puheohjauksella käyttäen kätevästi Google Assistant -ominaisuutta. Palvelu ei toistaiseksi tue suomen kieltä.
Renaultin human first -ohjelma tarjoaa turvaksesi jopa 20 edistyksellistä ja innovatiivista ajoavustinjärjestelmää.
Pysäköintiavustin käyttää autossa sijaitsevia sensoreita ilmoittaakseen niin visuaalisilla signaaleilla kuin audio-signaaleilla lähellä sijaitsevista objekteista. Heti kun peruuttaminen alkaa, kamera kääntyy näyttämään auton perästä kamerakuvaa.
Katvealueen varoitusjärjestelmä (BSW) ilmoittaa, kun toinen pyöräilijä tai ajoneuvo on takaviistossa tunnistusalueen sisällä. Valomerkki sivupeileissä varoittaa kuljettajaa objektista katvealueella. Matkustajan puolella sensori havaitsee esimerkiksi pyöräilijän ja aktivoi niin audio signaalin kuin valosignaalin.
Näiden lisäksi Masterissa myös jopa 17 muuta kuljettajaa avustavaa järjestelmää kiitos Renaultin Human First -ohjelman.
Värit
Mineral valkoinen (QNG)
Urban harmaa (KPW)
Agave sininen (DQG)
Pompier punainen (071)
Etoile harmaa (KNH)
Bleu harmaa (J47)
Nacre musta (676)